Menu Sluiten

Hospitality Telefooncentrale


Hospitality telefooncentrale

Info over hospitality telefooncentrale.

De Hospitality telefooncentrale is een kosteneffectief en efficiënt communicatiemiddel waarmee horecapersoneel snel en efficiënt informatie kan communiceren naar hun personeel, klanten en gasten.

Het systeem is een telefoonsysteem dat integreert met uw bestaande PABX-telefoonsysteem en u in staat stelt voice over IP te gebruiken voor uw gesprekken. Het werkt naadloos samen met de bestaande bedrijfstelefoons, zodat u waar voor uw geld krijgt, aangezien uw gasten kunnen inchecken zonder een telefoon te gebruiken.

Dit telefoonsysteem biedt ook een functie waarmee u uw mobiele telefoon kunt aansluiten op het systeem om inkomende en uitgaande gesprekken te voeren tijdens het reizen. U kunt de informatie van uw klanten constant volgen via de monitor die zich aan de voorzijde van de hotelkamer bevindt.

De Hospitality telefooncentrale voldoet volledig aan de laatste telecomvoorschriften en is een eenvoudig te gebruiken oplossing voor uw hospitality behoeften.

Het is beschikbaar voor hotels, hostels, restaurants, conferentiecentra, hotels en meer.

Het werkt voor kleine tot middelgrote bedrijven en is vooral geschikt voor studenten en freelancers die vaak binnen korte afstanden moeten communiceren. Met behulp van de Hospitality telefooncentrale kunt u eenvoudig berichten versturen en ontvangen en uw pbx telefooncentrale verbinden met uw eigen computer of smartphone.

De pbx telefooncentrale is compatibel met bijna alle grote mobiele telefoons waaronder Blackberry, HTC, iPhone en Android. In tegenstelling tot de meeste andere hospitality systemen, kan deze dienst binnen 30 minuten worden geïnstalleerd, dus het is een kosteneffectieve oplossing.

Info over hospitality telefooncentrale

Feiten over Hospitality telefooncentrale

Gebruik van hospitality telefooncentrale.

De Hospitality telefooncentrale is zeer eenvoudig in gebruik. Wanneer een gast incheckt bij de receptie, kan hij op een numeriek toetsenblok drukken en vervolgens zijn incheckgegevens invoeren.

Het systeem belt dan automatisch het eerste nummer op de lijst.

De gast kan dan desgewenst opnieuw zijn incheckgegevens invoeren. Het systeem maakt verbinding met de bestaande pbx telefooncentrale en rapporteert alle inkomende en uitgaande gesprekken, evenals verzonden en ontvangen berichten.

Voor meer informatie over het gebruik van de Hospitality telefooncentrale kunt u contact opnemen met de afdeling technische ondersteuning.

Meer info over hospitality telefooncentrale nu op fbw.be.

Tags

3cx Hotel Module | 3cx Voip Met Pms | 3cx Voip Telefonie Voor Hospitality | Hospitality Telefooncentrale | Hotel Module Voip | Leveranciers Hospitality Telefooncentrale | Leveranciers Voip Voor Hotels |